Wtorek, 28 kwietnia 2015
Najnowsze badanie PIK
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru406
 Dlaczego tak lubimy promocje i czy służą one książce? – to hasło przyświecające analizie wyników badania opinii publicznej, jakie na zlecenie Polskiej Izby Książki przeprowadził Instytut MillwardBrown. Wynika z niego, że blisko połowa badanych (48 proc.) zadeklarowała, iż w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie kupowała książki (w tym książki dla dzieci). Statystyczny Polak kupił w tym czasie prawie cztery książki (3,8). W grupie kupujących 35 proc. kupiło 5 lub więcej książek, a średnia liczba kupionych książek wynosi w tej grupie ponad 8 pozycji. Zakup jednej książki zadeklarowało 13 proc. badanych, kupno 2-3 pozycji 25 proc., a 4-5 książek grupa kolejnych 21 proc. badanych. W trakcie badania jego uczestnicy stanęli przed zadaniem odpowiedzi na pytanie „Czy książka to towar szczególny?”. |Pogląd, według którego książka jest produktem o szczególnym charakterze podziela 64 proc. badanych. Jednocześnie dość duża grupa osób (34 proc.) uznaje, że książka jest towarem niczym nie wyróżniającym się, identycznym jak inne produkty FMCG (produkty szybkozbywalne). Ponadto 2 proc. kupujących nie ma na ten temat zdania. Głównym zadaniem postawionym przed tym modułem badawczym była analiza stosunku …
Wyświetlono 25% materiału - 175 słów. Całość materiału zawiera 700 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się