Wtorek, 2 lipca 2024
AZYMUT – DRUKARNIA, HURTOWNIA, LOGISTYKA
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 620 (12/2024)
Obchodzona w maju 25. rocznica utworzenia Azymutu stała się okazją do podsumowań i wspomnień. Sprawnie zorganizowana uroczystość na PGE Narodowym w Warszawie, w trakcie Targów Vivelo, zgromadziła wielu znaczących gości z różnych segmentów rynku książki. Było to potwierdzeniem pozycji, jaką przez lata Azymut zdobył i na nią zapracował. Gdy patrzymy na inne firmy z sektora dystrybucji, to żadna nie ma takich możliwości i atutów jak Azymut. Podstawowa różnica polega na tym, że firma została powołana w ramach wielkiej grupy wydawniczej, jaką było Państwowe Wydawnictwo Naukowe, a które po prywatyzacji przyjęło nazwę Grupa PWN. Do tego Azymut został zbudowany na istniejącym już wcześniej systemie oddziałów terenowych PWN i regionalnych magazynów. Przypomina to świetnie Grzegorz Majerowicz, w udzielonym „Bibliotece Analiz” wywiadzie (s.6), a wie o tym najwięcej, bo był współtwórcą koncepcji Azymutu i jego pierwszym prezesem. W ciągu minionego ćwierćwiecza następowały oczywiste zmiany, z których fundamentalną było skoncentrowanie działalności magazynowej w nowoczesnym centrum logistycznym w Strykowie, miejscu niezwykle trafnie dobranym z uwagi na położenie – niemal w samym geograficznym środku Polski. Znaczącym atutem Azymutu jest też rozszerzenie oferty poza dystrybucję i logistykę – na usługi poligraficzne. Drukarnia cyfrowa Azymutu w Łodzi, w dawnych pomieszczeniach magazynowych, jest dzisiaj jednym z najwyżej ocenianych pod względem jakości i konkurencyjności zakładem poligraficznym w kraju, czego dowodem są liczne nagrody w konkursach branżowych. Połączenie oferty poligraficznej z usługami dystrybucyjnymi, magazynowymi i logistycznymi jest szczególnym atutem firmy, jakiego nie mają w swojej ofercie inni dystrybutorzy. W atmosferze świętowania nie czas na przypominanie trudnych momentów z przeszłości. …
Wyświetlono 25% materiału - 248 słów. Całość materiału zawiera 995 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się