Wtorek, 4 września 2012
eLibri po roku
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru335
W listopadzie ubiegłego roku na Targi Książki w Krakowie ukazał się specjalny numer Biblioteki Analiz, w całości poświecony nowej branżowej inicjatywie o nazwie eLibri, która zakładała powstanie nowatorskiego systemu dystrybucji informacji o publikacjach dostępnych na otwartym rynku księgarskim. – Wydawcom udostępniamy narzędzie, które upraszcza i przyspiesza wprowadzanie tytułu do obiegu handlowego. Każdy wydawca współpracując z różnymi firmami sprzedającymi jego książki wypełnia kilka czy kilkanaście różnych formularzy zawierających opis wprowadzanej do dystrybucji pozycji. Dystrybutorów możemy podzielić na takich, którzy udostępniają wydawcom formularze w trybie on-line, czyli takie, które wypełnia się na stronie internetowej oraz tych, którzy wymagają dostarczenia wspomnianych formularzy na przykład w Excelu, eLibri załatwia tę kwestię za jednym razem za pomocą jednej formatki, z poziomu której generowane są następnie różne formularze. Dystrybutorom oddajemy do użytku narzędzie, które przyspieszy pozyskiwanie informacji o nowych tytułach – zachwalał wówczas projekt jego menadżer Norbert Słupski. Technologia informacyjna Postanowiliśmy sprawdzić, co dzieje się z tym przedsięwzięciem po upływie niemal roku, a dzieje się naprawdę sporo. – Staliśmy się rozpoznawalni – wydawcy i pośrednicy, do których dzwonimy i przedstawiamy się, coraz częściej wiedzą, kim jesteśmy i jakie świadczymy usługi – deklaruje Słupski. Dobra świadomość rynku na temat możliwości i funkcjonalności eLibri to dobra wiadomość dla twórców narzędzia, które ma ambicję stać się jednym z podstawowych kanałów dystrybucji informacji o książkach dostępnych w obrocie handlowym. Cel firmy to obsługa technologiczna jak największej liczby transakcji handlowych na rynku. Bo eLibri sprzedaje nie książki, a technologię informacyjną, która wspiera działalność handlową. Podstawę działalności platformy stanowią …
Wyświetlono 25% materiału - 247 słów. Całość materiału zawiera 988 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się