Niedziela, 5 marca 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 160
  Przychody wydawnictwa Langenscheidt Polska wzrosły w 2005 roku o 42 proc. i wyniosły ponad 10 mln zł, z czego 9,3 mln zł przypadło na sprzedaż książek. – Nie byłoby to możliwe bez zmian w naszej polityce cenowej – mówi Grażyna Szarszewska, dyrektor generalna wydawnictwa. – Wprowadziliśmy wydania w kilku różnych formatach i w kilku kategoriach cenowych, w tym tańsze edycje dla ludzi mniej zamożnych. Poza tym obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na różnego rodzaju samouczki, Polacy coraz więcej pieniędzy przeznaczają na edukację. – W 2005 roku zwiększyła się liczba naszych dystrybutorów, obecnie współpracujemy …
Wyświetlono 25% materiału - 92 słów. Całość materiału zawiera 371 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się