Czwartek, 25 lutego 2021
TRADYCYJNY HANDEL NIE ZNIKNIE, CZAS INWESTYCJI W KONTENT
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 541 (4/2021)
Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik, wzięła udział w debacie „Cyfrowa transformacja – szybciej, inaczej, mądrzej” zorganizowanej 18 lutego w ramach konferencji EEC Trends Online. Paneliści, w tym m.in. Rafał Brzoska, CEO InPost, Michał Mastalerz,  członek zarządu ds. klientów i rynku w PwC i  Bartłomiej Pucek,  Global  Strategy & Operations Development Manager,  Group Digital, IKEA dyskutowali o tym, jak w popandemicznej rzeczywistości powinna wyglądać cyfrowa transformacja. Jak upłynął miniony rok w Empiku? Jak powiedziała Ewa Szmidt-Belcarz, nie różnił się zasadniczo od wcześniejszych, ale ekspansja trochę zwolniła. – W 2021 roku chcemy otworzyć od 30 do 40 sklepów. Sieć nadal dynamicznie się rozwija, choć zamknięcie kultowego Empiku w warszawskim Juniorze zabolało. Jednak rzeczywistość jest taka, że skala zamknięć była marginalna. Na prawie 300 salonów zlikwidowaliśmy tylko siedem, a otworzyliśmy ponad 20. Pytana o to, czy przyszłość tradycyjnego handlu jest zagrożona, odpowiedziała, że polski rynek jest dużo bardziej omnichanelowy niż w innych państwach. – Pod tym względem należymy do awangardy rynków europejskich. W perspektywie najbliższych 5-10 lat należy się spodziewać dobrego balansu między kanałami fizycznej i wirtualnej sprzedaży. Te ścieżki klienckie będą się płynnie przenikały. Pandemia wzmocniła omnichannel. On oczywiście się zmieni, ale raczej będzie to przyspieszona ewolucja niż rewolucja – prognozuje …
Wyświetlono 25% materiału - 199 słów. Całość materiału zawiera 799 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się