Poniedziałek, 16 września 2013
Kolejny kandydat na lidera rynku
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru363
Rynek ebooków w naszym kraju rozwija się w niebywałym tempie. A pomyśleć, że jeszcze dwa-trzy lata temu praktycznie nie istniał… Elektroniczne książki pojawiały się sporadycznie, nie wzbudzając zainteresowania czytelników. Dlatego też śmiało można powiedzieć, że początki nie były łatwe. Jednak Grupa Wydawnicza Helion podjęła wyzwanie i ruszyła na podbój nowego rynku. Już sama zapowiedź i głośna kampania marketingowa zgromadziły na stronie tysiące czytelników ciekawych zmian. Dokładnie 3 listopada 2011 roku księgarnia wystartowała, znosząc powszechne w tym czasie zabezpieczenie DRM, a także oddając czytelnikowi w pakiecie trzy najbardziej popularne ebookowe formaty: PDF, ePub i Mobi. Odważny krok naprzód faktycznie wywołał zapowiadaną rewolucję. Dziś, po blisko dwóch latach od uruchomienia Ebookpoint.pl, można bez wahania powiedzieć, że księgarnia znalazła się w czołówce polskich dystrybutorów książki elektronicznej. Ebookpoint.pl od początku działalności zaskakuje swoich klientów innowacyjnością, dodając co chwilę nowe funkcjonalności. Rozwiązania te ułatwiają korzystanie z zakupionych ebooków, audiobooków, jak i samej księgarni. W ramach platformy czytelnicy otrzymali m.in. możliwość automatycznej wysyłki książek do chmury Dropbox oraz na czytnik Kindle. Kolejnym krokiem było wprowadzenie przestrzeni w postaci wirtualnych półek dla użytkowników serwisu. Udostępniona przestrzeń pozwala na przechowywanie w jednym miejscu książek zakupionych również na innych platformach. Dzięki temu użytkownik z poziomu swojego konta ma dostęp do całej ebookowej biblioteki. Wszystkie te rozwiązania umożliwiają błyskawiczny i wygodny dostęp do e-booków. Dodatkowym ułatwieniem jest czytnik ebooków, do którego użytkownicy mają dostęp z poziomu swojej przeglądarki. Od początku ważną wytyczną dla Ebookpoint.pl była również szybkość realizacji zakupów. Dlatego księgarnia, prócz standardowych metod zapłaty za zamówione książki (karta kredytowa, płatności elektroniczne), została rozbudowana o szybkie płatności wpływające na impulsowość zakupu. W pierwszym rzucie zostały udostępnione płatności, YetiPay – wygodny system mikropłatności, a następnie pojawił się najpopularniejszy na zagranicznych rynkach system płatności PayPal – płatność szczególnie wygodna dla czytelników spoza granic Polski. To jednak nie koniec – wzorem największych światowych serwisów klienci uzyskają możliwość zapłaty za ebooki jednym kliknięciem. To najszybsza forma realizacji zakupów. Wystarczy wybrać tytuł, następnie kliknąć przycisk „płać 1-kliknięciem”, a ebook zostanie umieszczony w bibliotece klienta. Szybkie zakupy umożliwia nowy, bezpieczny system obsługiwany przez firmę PayLane. Księgarnia, podążając za dynamiką rynku książek elektronicznych, a także wszechobecną mobilnością, dostarcza swoim …
Wyświetlono 25% materiału - 352 słów. Całość materiału zawiera 1411 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się