Niedziela, 13 czerwca 2021
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 548 (11/2021)
W związku z globalnymi zmianami w strategii, wydawnictwo Egmont Polska zmienia nazwę na Story House Egmont. Zmiana nazwy (w centrali grupy wprowadzona w styczniu) dotyczy krajów, w których dywizja Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, w tym Polski. Zmianom towarzyszy również wprowadzenie nowego logo. Obecnie główne obszary działalności grupy medialnej Egmont to magazyny oraz media cyfrowe, agencje marketingowe z branży medialnej, a także e-commerce. „Zmiana nazwy dywizji na Story House Egmont oddaje związaną z opowiadaniem historii filozofię, jaka towarzyszyła twórcom marki Egmont wiele lat temu, a jednocześnie podkreśla otwarcie się na nowe wyzwania i podążanie za potrzebami klientów i rynku” – informuje wydawca. Jak podkreśla Torsten Bjerre Rasmussen, dyrektor generalny Story House Egmont, nowe obszary biznesowe stały się tak ważną częścią działalności grupy medialnej Egmont, że nadszedł czas, aby unowocześnić sposób, w jaki grupa komunikuje się z partnerami, klientami, użytkownikami i czytelnikami – i jak definiuje siebie. „Nazwa Story House Egmont oddaje wszystkie zmiany oraz kierunek działania podkreślając, że pod tym nowym szyldem media, technologia, relacje z klientami i opowiadanie historii idą w parze” – czytamy w informacji. Konsekwencją nowej strategii jest zmiana dotychczasowej nazwy spółki Egmont w Polsce na Story House …
Wyświetlono 25% materiału - 192 słów. Całość materiału zawiera 768 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się