środa, 2 marca 2022
BLISKO 5,5 MLN WIDZÓW
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 564 (4/2022)
Dzięki wieczornej transmisji w stacji TVN oraz na profilach Empiku w mediach społecznościowych (na Facebooku, YouTube, na TikToku) oraz na platformie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik wielomilionowa publiczność przed ekranami oraz w internecie mogła śledzić przebieg gali Bestsellery Empiku 2021. A jak policzono dokładnie, widownia liczyła łącznie blisko 5,5 mln osób. To o 43 proc. więcej widzów niż przed rokiem. W TVN było to 3,816 mln widzów, a w mediach społecznościowych – 1,66 mln. Do tego streaming z relacją zza kulis prowadzoną przez Gabi Drzewiecką i Michała Szpaka na Facebooku wygenerował 27 tys. reakcji – o 43 proc. więcej niż rok temu. – W tym roku postawiliśmy na mocne zróżnicowanie kanałów, w których można było oglądać galę. Wydarzenie jest atrakcyjne dla różnych grup odbiorców – zarówno dla nieco starszych widzów, śledzących transmisję w telewizji, jak i dla digital native’ów, którzy odkrywają nowości kulturalne głównie za pomocą smartfona. Ogromnie cieszy nas, że tegoroczna produkcja, wizja dyrektora muzycznego Wojtka Urbańskiego, jak i dywersyfikacja kanałów dotarcia przełożyły się na rekord oglądalności i pozwoliły nam uzyskać najwyższe zasięgi w ponad dwudziestoletniej historii nagród – komentuje Mona Kinal, CMO w Empiku. Bestsellery Empiku są swoistym barometrem zainteresowań odbiorców – pokazują, co Polacy czytają, jakiej muzyki słuchają i jakie filmy oglądają na małym ekranie. – Ich codzienne wybory m.in. w salonach Empik, na Empik.com, w aplikacji EmpikGo, Empik Music to rocznie 50 mln głosów (rok wcześniej 40 …
Wyświetlono 25% materiału - 232 słów. Całość materiału zawiera 931 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się