Wtorek, 22 maja 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru195
26 kwietnia do Kazimierza nad Wisłą zawitali goście zaproszeni przez firmy: Drukarnia Naukowo Techniczna, Panta, Xerox i Digital System. Przybyli przedstawiciele takich oficyn jak: Bertelsmann Media, Bauer, Prószyński i S-ka, Muza, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Arkady, Didasko, Harmonia, Wydawnictwa Naukowo- Techniczne, Amber, Wiedza Powszechna, Wydawnictwo Szkolne PWN, Państwowy Instytut Wydawniczy, Nasza Księgarnia, Egmont, Langenscheidt Polska, Wilga, Jacek Santorski, Udziałowiec, Helion, Wydawnictwo Lekarskie PZWL i Bellona. Najważniejszym punktem programu były wykłady prowadzone przez praktyków – zarazem przedstawicieli sponsorów. Andrzej Janicki, …
Wyświetlono 25% materiału - 78 słów. Całość materiału zawiera 314 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się