Poniedziałek, 3 października 2011
Rozmowa z Ludomirem Tuszyńskim – prezesem zarządu Expo Silesia, organizatora Targów Książki w Katowicach
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru310
Czy mógłby pan przedstawić branży wydawniczej firmę Expo Silesia, która, jak wiadomo, organizuje liczne imprezy targowe w wielu branżach… Centrum Targowo-Konferencyjne Expo Silesia powstało na południu Polski pięć lat temu i jest przygotowane do organizacji imprez targowych, konferencji i eventów różnego rodzaju. W naszym kalendarzu targowym dominują wydarzenia dedykowane głównie branżom przemysłowym. Skąd pojawiło się zainteresowanie branżą książkową i pomysł zorganizowania imprezy w Katowicach? Nasze centrum targowe wspiera wiele inicjatyw wpływających na rozwój kulturalny regionu, w tym przede wszystkim miast takich jak Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza i Katowice. Powodzenie każdego podejmowanego przedsięwzięcia zależy od realnego wsparcia i zaangażowania silnych partnerów, takich jak instytucje zrzeszające specjalistów branżowych, samorządy, wyższe uczelnie, przedsiębiorstwa. Expo Silesia zaangażowała się w dążenia Katowic do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Na jednym ze spotkań z przedstawicielami władz samorządowych i rektorami wyższych uczelni, wspierającymi projekt „ESK 2016 Katowice Miasto Ogrodów” powstały propozycje i harmonogram wydarzeń kulturalnych, a wśród nich targi wspierające czytelnictwo w regionie i prezentujące dorobek wydawnictw akademickich. W organizację wystawy zaangażowało się więc Miasto Katowice z ESK, Uniwersytet Śląski, a organizatorem wykonawczym jest Expo Silesia. Od wielu lat różne organizacje podejmowały – niestety nieudane – próby zorganizowania targów książki na Śląsku… Od początku wspólnie ze wszystkimi wydziałami Uniwersytetu Śląskiego oraz wieloma instytucjami z naszego regionu działającymi w obszarze kultury postawiliśmy na towarzyszące wystawie …
Wyświetlono 25% materiału - 217 słów. Całość materiału zawiera 871 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się