Poniedziałek, 17 marca 2014
Rozmowa z Katarzyną Domańską, specjalistką ds. marketingu
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru377
Czym jest marketing interaktywny? Większości osób zapewne nasunie się jedna odpowiedź: to marketing w internecie. Ale nie jest to do końca prawdą. Marketing interaktywny to najogólniej mówiąc wykorzystanie wszystkich narzędzi komunikacyjnych w sposób interaktywny, a więc angażujący. Najbardziej angażującym medium zaś jest internet – stąd może proste skojarzenie marketingu interaktywnego z internetowym. Dlaczego ten rodzaj marketingu jest tak ważny? W marketingu interaktywnym narzędzia komunikacji mogą być bardzo precyzyjnie dobrane – dużo bardziej niż w innym medium (np. telewizji, czy radio). Posiadając wiedzę o tym, jak stosować te narzędzia unikniemy błędów (np. w dotarciu do grupy docelowej) a ponadto będziemy mogli szybko i dokładnie poznać wyniki naszych działań, co z kolei umożliwi nam podjęcie kroków optymalizacyjnych dla przyszłych kampanii. Nie od dziś wiadomo, że aby skutecznie zaistnieć w świadomości konsumentów najpierw trzeba pojawić się na ekranie, lecz nie telewizyjnym tylko tym w komputerze, laptopie czy tablecie. Internet jest potężnym medium, dostarcza wiedzy, informacji, ale przede wszystkim wskazówek, jak znaleźć to czego szukamy. Dlaczego zatem mielibyśmy z niego nie skorzystać? Czy są jakieś różnice pomiędzy, nazwijmy to tradycyjnym marketingiem, a marketingiem interaktywnym? Internet w świecie komunikacji dokonał podobnego przełomu, jak kiedyś wynalezienie druku przez Gutenberga. Zresztą właśnie wtedy w 1450 roku …
Wyświetlono 25% materiału - 199 słów. Całość materiału zawiera 796 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się