Czwartek, 10 grudnia 2020
EMPIK STAWIA NA ANALITYKĘ
– W naszej bazie analitycznej znajduje się ponad 13 mln rekordów klientów oraz informacje o ponad 70 mln produktów sprzedanych tylko w ciągu ostatniego roku. Takie dane dają ogromne możliwości analityczne – mówił Kasper Yearwood, szef Zaawansowanej Analityki oraz CRM w Grupie Empik, podczas webinaru zorganizowanego przez firmę 8 grudnia pod hasłem „Data science, sztuczna inteligencja, machine learning, big data”. Specjalista od ośmiu lat rozwija rozwiązania z zakresu data science / sztucznej inteligencji, personalizacji oraz zarządzania wartością klientów u graczy z sektorów e-commerce, retail oraz consumer goods. Wcześniej pracował jako konsultant w firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company. Posiada dyplom magistra z London School of Economics, kończył również studia pierwszego stopnia na Hong Kong University oraz University of Glasgow. Kasper Yearwood w trakcie spotkania omawiał, w jaki sposób zaawansowana analityka wykorzystywana jest w Empiku, i w jaki sposób wspiera cele strategiczne Grupy. W spółce został utworzony w tym celu specjalny dział: Data Intelligence and Customer Insights. Zespół zajmujący się przetwarzaniem danych, tworzeniem raportów i narzędzi analitycznych liczy 10 osób. A dane, które …
Wyświetlono 25% materiału - 172 słów. Całość materiału zawiera 689 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













