Czwartek, 29 grudnia 2011
Targi książki w każdym mieście
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru317
Targi książki rosną i to wbrew czy nawet na przekór pesymistycznym nastrojom na rynku. I to nie tylko konkretne imprezy targowe, chociaż nie wszystkie, ale branża jako całość. Widać wyraźnie, że dobra atmosfera, jaka zapanowała w maju w Warszawie i w listopadzie w Krakowie, miała inicjujący wpływ na organizatorów innych imprez. A do tego targi książki tworzą się w nowych ośrodkach – jeszcze w grudniu tego roku odbyły się pierwsze targi w Łodzi – skromnie zresztą nazwane Salonem Ciekawej Książki, ale podczas ich inauguracji zapowiedziano, że konsekwentnie będą organizowane następne edycje. W kwietniu przyszłego roku do grona miast-gospodarzy ma dołączyć Białystok, gdzie grupa entuzjastów podjęła wyzwanie i postawiła sobie za cel udowodnienie, że również na naszych wschodnich rubieżach są czytelnicy. Przypomnijmy tylko, że poprzednia inicjatywa targowa na wschodnich kresach czyli targi „Książka – Druk – Reklama”, jaka miała się odbyć w 2010 roku w Rzeszowie, nie wypaliła. Najważniejszy jest główny nurt targowy, a więc wspomniane już dwa targowe spotkania – w Krakowie i Warszawie. Od ich sukcesu czy porażki zależy przyszłość całej branży. Nastroje są na szczęście optymistyczne. Grażyna Grabowska, prezes spółki Targi w Krakowie, zwróciła uwagę w wypowiedzi dla „Rzeczpospolitej” z 15 grudnia na wzrost liczby zwiedzających na różnorodnych (nie tylko książkowych) imprezach targowych organizowanych przez kierowaną przez nią firmę, a także pochwaliła się nową …
Wyświetlono 25% materiału - 216 słów. Całość materiału zawiera 867 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się