Poniedziałek, 29 stycznia 2007
Promocyjny pomysł miesiąca
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru187
Coraz trudniej wypromować bestseller, bo w książkowym marketingu niemal wszystko już było. Niektóre pomysły jednak natrętnie powracają, coraz częściej też wydawcy w ogóle rezygnują z własnych działań promocyjnych zdając się całkowicie na dystrybutora (sowicie zwykle opłacanego). Standy, displaye, stoły promocyjne w Empiku czy ogłoszenia w gazetkach sieci handlowych w coraz mniejszym stopniu gwarantują jednak zainteresowanie czytelnika – bo to robi każdy. Warto zatem zwrócić uwagę na pomysły oryginalne. Od stycznia tego roku postanowiliśmy raz w miesiącu wybierać najciekawszy pomysł na promocję. Będziemy go opisywać, a wydawcę dodatkowo honorować możliwością nieodpłatnego zamieszczenia modułu reklamowego (pasek czarno-biały) wewnątrz jednego z kolejnych numerów Biblioteki Analiz. Na pierwszy ogień postanowiliśmy wyróżnić Wydawnictwo Literackie za pomysł promocji „Krytyki zbrodniczego rozumu” Michaela Gregorio. Książka ukaże się dopiero 23 lutego, jednak wydawca rozpoczął kampanię promocyjną już dziś – na miesiąc przed premierą. To już standard, że działania promocyjne wyprzedzają pojawienie się książki, tu jednak edytor zadbał, by zaintrygować odbiorców medialnego komunikatu. „Qui pro quo. Poszukiwany autor” – taki jest tytuł wiadomości rozesłanej przez Martę Bartosik, która ma na koncie już wiele udanych przedsięwzięć dla Wydawnictwa Literackiego. „Czy wydawca zawsze wie, kim jest autor, z którym podpisuje umowę wydawniczą? Nie zawsze…” – czytamy dalej w komunikacie. „23 lutego ukaże się »Krytyka zbrodniczego rozumu« Michaela Gregorio. To profesor filozofii we Włoszech… Hm, podobno, bo całkowitej pewności nawet my …
Wyświetlono 25% materiału - 219 słów. Całość materiału zawiera 877 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się