Wtorek, 15 listopada 2011
Promocyjny pomysł miesiąca
Najnowsza książka Stephena Kinga ukazała się tego samego dnia w Stanach Zjednoczonych i w Polsce, a także tylko w kilku innych krajach. „Dallas ’63”, bo taki tytuł nosi przyszły bestseller, a nie ma wątpliwości, że kolejna książka amerykańskiego pisarza będzie znowu bestsellerem, miała swoją światową premierę 8 listopada. Prószyński i S-ka, polski wydawca, dołożył wszelkich starań, aby utrzymać termin światowej premiery. Uzyskał tekst książki na tyle wcześnie, że Tomasz Wilusz, który jest autorem przekładu, zdążył książkę przetłumaczyć, chociaż tekst jest bardzo obszerny, gdyż książka liczy 860 stron. Planując strategię promocyjną wprowadzenia „Dallas `63” na polski rynek, nie korzystano ze wzorców amerykańskiego wydawcy Stephena Kinga, wszystkie jej elementy stworzono w Polsce. Przygotowania do premiery trwały kilka miesięcy. W pierwszym etapie promocji książki wydawca podjął szereg działań, których celem było zaciekawienie czytelników nowym tytułem mistrza grozy i zintensyfikowanie pierwszej fali zakupów. – Nie chcemy jednak zdradzać wszystkich szczegółów, traktując całe przedsięwzięcie jako własny „patent”, dzięki któremu udało się dotrzeć do wielu …
Wyświetlono 25% materiału - 159 słów. Całość materiału zawiera 638 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













