środa, 3 kwietnia 2013
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru351
Bardzo cieszy niespodziewana deklaracja premiera Tuska, zwłaszcza w kontekście wcześniejszego, nieprzychylnego wydawcom, stanowiska Ministerstwa Finansów. Dwie róż- ne stawki podatku VAT na ten sam produkt jakim jest treść książki w jawny sposób stoją w sprzeczności z logiką, ale też z interesem społecznym i regułami rynku. Jeżeli książka wysłana w pliku przestaje być książką, a staje się usługą, to taką samą zasadę można by odnieść do książki wysłanej w paczce pocztą, a i do całego rynku sprzedaży na odległość. Konsument płaci jednak nie za formę dostarczenia produktu, a za jego funkcjonalność, wydawca nie sprzedaje usługi transmisji danych, a treść. Usługę świadczy dostawca kabla, czy też usługi mobilnej i to jego usługa, nie …
Wyświetlono 25% materiału - 111 słów. Całość materiału zawiera 445 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się