Poniedziałek, 19 czerwca 2006
Kurs public relations (część 2)
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru170
Uff… Niemało się trzeba natrudzić, by w literaturze dla „piarowców” znaleźć odpowiedź na postawione w tytule pytanie. Czyżby oznaczało to, iż jest ona banalnie prosta, bo przecież każdy potrzebuje PR? Niekoniecznie. Jestem skłonny założyć się o kwotę rocznego (aktualnego, rzecz jasna) budżetu PR Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych, że gdyby wśród uczestników rodzimego przemysłu wydawniczego przeprowadzić badania ankietowe, w których pierwsze pytanie brzmiałoby „Czy potrzebne ci są public relations?”, a drugie „Czy zależy ci na dobrych relacjach ze swoim otoczeniem?”, współczynniki odpowiedzi twierdzących nie byłyby identyczne. Zdecydowanie mniej padłoby ich w pierwszym przypadku. Dlaczego? Z kilku powodów. Po pierwsze – zwykło się uważać, że public relations to swego rodzaju kampania (prowadzona najczęściej w mediach) skierowana na promocję danej usługi, produktu lub marki jako takiej. Po drugie – niemal każdy z ankietowanych odpowie, że dobre PR on przecież ma (książki się sprzedają, na targi zgłaszają się coraz to nowi wystawcy, a pod hurtownią ustawiają się kolejki oczekujących nowości księgarzy). Tymczasem… Tymczasem dobrze realizowane public relations to nie działanie jednorazowe i bez końca. To stała aktywność i bezustanna praca, konsekwentne dbanie o odpowiednie postrzeganie firmy oraz jej oferty. Jasne, zdarzają się jednorazowe przedsięwzięcia PR, te jednak skierowane są na wprowadzanie nowego …
Wyświetlono 25% materiału - 198 słów. Całość materiału zawiera 793 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się