środa, 5 grudnia 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru209
Od 14 maja działa serwis Ksiazki.tv. – Pomysł wziął się z chęci uatrakcyjnienia sposobu informowania o książkach w Internecie. Za pośrednictwem You Tube wyszukiwałem filmy poświęcone prezentacji książek i autorów. Zdobycie takich materiałów dotyczących publikacji anglojęzycznych nie stanowiło problemu. Natomiast odkryłem, że istnieje zaledwie kilka poświęconych polskim książkom – mówi Tadeusz Pilas, właściciel serwisu i założyciel wortalu Ksiazki.pl, który kilka lat temu sprzedał firmom związanym z Electrimem i ówczesnym Empik.com. Ksiazki.tv to projekt jednoosobowy. Według jego twórcy, coraz więcej wydawców decyduje sie na przygotowanie plików wideo na temat swoich …
Wyświetlono 25% materiału - 89 słów. Całość materiału zawiera 359 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się