Niedziela, 12 marca 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru155
Minął tydzień od kiedy nadszedł „Nowy Dzień”. Szeroko reklamowana nowa, trzecia już, gazeta Agory. Także nowa ogromna inwestycja. Według informacji, jakie uzyskał tygodnik „Parkiet”, w ciągu najbliższych trzech lat gazeta ma kosztować swojego wydawcę 60-80 mln zł i zacząć zwracać się w 2008 roku. Agorę jednak stać na takie posunięcia – głównie dzięki dołączanym do „Wyborczej” kolekcjom książkowym. Wanda Rapaczyńska, prezes spółki, przyznała w wywiadzie dla „Parkietu”, że bez książek nie udałoby się utrzymać wzrostu przychodów medialnej grupy Agory. „To książki są motorem wzrostu w segmencie dzienników” – powiedziała. Podkreśliła jednak iż mimo, że kolekcje wydawnicze podciągają sprzedaż …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 392 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki