Poniedziałek, 27 listopada 2017
Raport
W ostatnich tygodniach Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) przeprowadził test, w którym dokonał oceny jakości dostawy, obsługi klienta, cen oraz szerokości oferty w 13 księgarniach internetowych zarejestrowanych w Polsce. Do badania wykorzystano ogólnopolski panel „tajemniczych klientów” (mystery shopperów), którzy dokonali zamówienia, a następnie zwrotu książek w każdej z księgarni biorącej udział w teście. W grupie testowanych podmiotów z segmentu książkowego e-commerce należały: Aros.pl, Bonito.pl, Czytam.pl, Empik.com, Gandalf.com.pl, Inbook.pl, Eksiegarnia.pl, Livro.pl, Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Ravelo.pl, Swiatksiazki.pl, Taniaksiazka.pl. Wyniki wyrażone zostały jako średnia ważona z następujących kategorii: 1. „cena” – waga 50 proc.; 2. „jakość dostawy i zwrotu” – waga 30 proc.; 3. „jakość obsługi klienta” – waga 10 proc.; 4. „szerokość oferty (asortyment)” – waga 10 proc. I tak, zmienną „cena” oceniano na podstawie analizy 65 książek dostępnych w sprzedaży online. Po porównaniu wszystkich …
Wyświetlono 25% materiału - 132 słów. Całość materiału zawiera 531 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













