Poniedziałek, 1 czerwca 2009
Promocyjny pomysł miesiąca
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru248
I znów bohaterem naszego cyklu nie będzie konkretny tytuł, seria czy zjawisko literackie, tylko akcja promocyjna. Co ciekawe, skierowana nie bezpośrednio do klientów, a do pośredników między nimi oraz wydawcą. Chodzi o konkurs, jaki wydawnictwo Pascal zorganizowało w związku z akcją promującą w sezonie turystycznym jego przewodniki ilustrowane. Skierowana została do księgarzy i przybrała formę konkursu na najlepszą ekspozycję publikacji pod hasłem „Przewodniki barwne jak wakacje”. Oficyna rozesłała do detalistów ulotki i foldery z prezentacją serii „Przewodniki ilustrowane” oraz propozycją udziału w swoistej międzyksięgarnianej rywalizacji. Ekspozycja ma trwać co najmniej 21 dni. Sam pomysł nie jest może super nowinką, edytor zdecydował się jednak oddać decyzję o wyborze zwycięzców w ręce ekspertów, przedstawicieli jednego z parterów akcji oraz jej patronów medialnych: Travelplanet, serwisu Onet Podróże i magazynu „Voyage”. Zdjęcia publikowane są pod adresem: Pascal.pl/o_ptc.php?ind=w_klubie_ konkursy_przewodniki. Dla księgarni W jaki sposób współzawodniczyć mają księgarnie różniące się przecież czysto technicznie – powierzchnią, a co za tym idzie możliwościami jej aranżacji? – Nie chodzi o to, by oceniać metraż, jakim dysponuje dana …
Wyświetlono 25% materiału - 168 słów. Całość materiału zawiera 672 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki