Czwartek, 22 marca 2012
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru323
W ubiegłym roku LexisNexis Polska osiągnęło przychody na poziomie 47 mln zł (wzrost o 5 proc.), jednocześnie poprawiając wynik netto o 21,3 proc. Firma wydała w tym okresie blisko 293 tytułów książek z czego 25 proc. stanowiły nowości dla praktyków prawa. Liczba sprzedanych książek zbliżyła się do 325 tys. egz. Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2011 roku były: „Zbiór Cywilny”, „Teksty ustaw”, „Informator Prawniczy 2012” oraz znane i cenione na rynku „Wielkie Komentarze LexisNexis” do głównych ustaw cywilistycznych i gospodarczych oraz praktyczna seria „Metodyk”. Od lipca wydawnictwo oferuje swoim klientom e-booki prawnicze w dwóch formatach – ePub i PDF. Na liście dostępnych tytułów znajdują się wszystkie nowości …
Wyświetlono 25% materiału - 107 słów. Całość materiału zawiera 430 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się