Jak duży jest obecnie asortyment księgarni internetowej? Obecnie w ofercie TaniaKsiazka.pl mamy około 250 tys. produktów, z czego książki wraz z e-bookami i audiobookami stanowią 75 proc. całości oferty. Od kilku lat TaniaKsiazka.pl okupuje pierwsze miejsca w rankingach organizowanych przez Ceneo.pl i Opineo.pl. Jak się osiąga takie wyniki? Najczęściej wygrywamy te rankingi, w których decydujący głos mają nasi klienci. Widać, że to, co robimy, robimy dobrze i nasi klienci to doceniają. Zawsze staramy się stawiać potrzeby kupującego na pierwszym miejscu, dotrzymać danej obietnicy czasu dostawy oraz zbudować z nim relację na dłużej. Osiągnięcie tego jest możliwe dzięki wspaniałemu zespołowi pracowników, którzy codziennie dbają o to, aby nasi klienci byli zadowoleni. Bez ich pracy nie byłoby e-księgarni TaniaKsiazka.pl na podium wielu rankingów, za co bardzo im dziękuję. We wrześniu TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019. Obserwuję, że często angażujecie się we wspieranie wydarzeń kulturalnych w waszym regionie, czego przykładem jest sponsoring w Festiwalu Literackim Zebrane… Kochamy nasz region i chcemy go wspierać. Uważam, że Podlasie jest piękne i jeszcze nieodkryte, a poprzez angażowanie się w lokalne wydarzenia mamy szansę dołożyć swoją cegiełkę w propagowanie kultury naszego regionu. Nie ograniczamy się tylko do wydarzeń książkowych, gdyż od kilku lat blisko współpracujemy z Fundacją Białystok Biega przy organizacji najlepszych w Polsce biegów miejskich oraz wspieramy finansowo Fundację „Pomóż Im”, prowadzącą domowe hospicjum dla dzieci. Przyświeca nam idea: „Myśl globalnie, działaj lokalnie” oraz chęć zmiany świata wokół nas na odrobinę lepszy. Wróćmy do e-biznesu. W ramach Black Week księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl przygotowała dla swoich klientów rabaty, które sięgały nawet do 80 proc. Jak wygląda podsumowanie akcji? Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży osiągniętej w czasie Black Week oraz z tego, że udało nam się sprawnie wysłać wszystkie zamówienia na czas. W porównaniu do zeszłego roku podczas Black Week mieliśmy wzrost sprzedaży o 60 proc. Szczerze mówiąc, liczyłem na więcej, ale trzeba przyznać, że w tym roku różne marki dosyć wcześnie zaczęły masowo ogłaszać promocje à la Black Friday, więc wyjątkowość tego dnia mocno się zdewaluowała. Czy można ocenić, że wasi klienci zaopatrywali się już w prezenty świąteczne? Zdecydowanie tak. Bardzo dużą popularnością podczas Black Week cieszyły się zabawki, książki dla dzieci czy pakiety prezentowe książek. Już od połowy listopada obserwowaliśmy większy udział w sprzedaży asortymentu kupowanego typowo na prezent. Sporo nowego dzieje się ostatnio w e-księgarni TaniaKsiazka.pl. Pojawiła się np. forma darmowej dostawy – po aktywacji statusu VIP. Czy będzie to utrzymane, czy to jednorazowa akcja? Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki to jeden z naszych głównych celów i w ten sposób chcieliśmy docenić tych klientów, którzy są z nami najbliżej. Na razie oceniamy wpływ obniżenia progu darmowej dostawy zarówno na sprzedaż, jak i na rentowność takiej akcji. Jesteśmy świadomi tego, że koszty wysyłki są jednym z najważniejszych czynników ograniczających zakupy w internecie, …