środa, 28 maja 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru221
12 maja ruszyła kampania reklamowa wydawnictwa Pascal, która obejmuje zarówno działania wizerunkowe, jak i produktowe. Ma to być największa tego typu akcja w dziejach firmy – na celu ma podkreślenie zalet, jakie niesie używanie jej przewodników i informatorów turystycznych. Główne działania przewidziane zostały na okres wakacyjny, w którym sprzedaż przewodników jest największa. Reklamy wizerunkowe będą emitowane przez pierwszy miesiąc kampanii. …
Wyświetlono 25% materiału - 60 słów. Całość materiału zawiera 241 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki