Poniedziałek, 6 listopada 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru181
Jak już informowaliśmy w poprzedniej Bibliotece Analiz, od dwóch tygodni trwa zmasowana kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Jej budżet to 2 mln zł. Działa też witryna sklepu w nowej szacie. – Na razie trudno obiektywnie oceniać efekty. Kampania ma charakter wizerunkowy, więc będziemy je badać po jej zakończeniu. Wyraźnie jednak rośnie sprzedaż oraz generujemy duży ruch na witrynie. Na wykresach obciążenia serwerów widać nawet dokładnie, …
Wyświetlono 25% materiału - 65 słów. Całość materiału zawiera 263 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki