Wtorek, 9 sierpnia 2016
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru440
44 proc. najmłodszych konsumentów korzysta z programów lojalnościowych - wynika z raportu Saleforce "2016 Connected Consumer Goods". Wszystkie badane grupy wiekowe uważają, że najniższe ceny można znaleźć w sklepach online, a najlepszą obsługę w sklepach tradycyjnych. Jednak najmłodsze pokolenie znacznie częściej publicznie krytykuje marki produktów (33 proc.), ale też częściej od innych pokoleń uczestniczy w programach lojalnościowych (44 proc.). Ponadto przed zamówieniem produktu większość konsumentów niezależnie od wieku szuka informacji o nim w kanałach online (69 proc.). W tym celu przeglądają strony sklepów internetowych (55 proc.) i serwisy danej marki (52 proc.). Dla połowy badanych preferowanym miejscem poszukiwań nadal pozostają tradycyjne sklepy. Odwiedza je 51 proc. Millenialsów, 52 proc. Pokolenia X i 57 proc. Baby Boomers. Ponadto, najmłodsi konsumenci w wielu 18-34, wyszukując informacji o produktach, pięć razy częściej korzystają z mediów społecznościowych (25 proc.) w porównaniu do osób 55+ (5 proc.). Ciekawi również fakt, iż konsumenci blisko trzykrotnie częściej przyznają, że recenzje produktów w sieci są bardziej godne zaufania (31 proc.) …
Wyświetlono 25% materiału - 162 słów. Całość materiału zawiera 651 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się
escort bayan trabzon escort bayan yalova escort bayan edirne escort bayan manisa bursa görükle escort