Poniedziałek, 26 marca 2007
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru191
Cztery kwartały roku 2006 wydawnictwo Muza zakończyło przychodami ze sprzedaży w wysokości 12,4 mln zł. W skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym wykazano jednak kwotę 20,8 mln zł, z czego ok. 7 mln zł przypadło na sprzedaż książek wydawnictwa Wilga, w które Muza zainwestowała w ubiegłym roku. Strata netto po czterech kwartałach wyniosła blisko 5 mln zł. – Wynika to z całkowitej zmiany strategii dystrybucji – tłumaczy Jarosław Komorowski, dyrektor handlowy. – Postanowiliśmy radykalnie ograniczyć liczbę naszych dystrybutorów, co oznaczało …
Wyświetlono 25% materiału - 77 słów. Całość materiału zawiera 308 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki