Czwartek, 29 grudnia 2011
Branża w rankingu „Rzeczpospolitej”
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru317
Jak czytamy w komentarzu do „Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek” przygotowanego przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” przy współpracy z ekspertami Acropolis Advisory, łączna wartość 330 marek uwzględnionych w kolejnej edycji rankingu wyniosła 57 mld zł, co oznacza spadek o 4 mld zł w porównaniu do zeszłego roku. Wzorem poprzednich edycji organizatorzy zestawienia utrzymali liczebność rankingu na poziomie 330 pozycji. 117 marek zyskało na wartości, podczas gdy aż 189 straciło. W zestawieniu pojawiły się 24 nowe brandy. Nie zabrakło też laureatów z branży książkowej: WSiP i PWN, które znalazły się w tym roku odpowiednio na pozycjach 264. i …
Wyświetlono 25% materiału - 95 słów. Całość materiału zawiera 380 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się