Piątek, 1 września 2023
DALSZY ROZWÓJ OMNIKANAŁU
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 600 (16/2023)
„Obecnie nasza sieć liczy 342 salony, z czego 315 to Empiki, a 27 to Papierniki. Nasze plany na 2023 rok obejmują otwarcie około 25 nowych lokalizacji w obu formatach, z których zdecydowaną większość zaplanowaliśmy na drugą połowę roku. Szacujemy, że długofalowo sieć ma potencjał wzrostu do ok. 500-550 lokalizacji” – mówił w rozmowie z Retailnet Łukasz Sitko, dyrektor operacyjny Retail w Empiku. Salony odwiedza rocznie niemal 90 mln klientów. Jak przyznał, strategia Grupy zakłada większą ekspansję w Warszawie i innych dużych miastach, głównie poprzez formaty convenience, czyli małe sklepy „po sąsiedzku”, które pozwalają być jeszcze bliżej klientów. „Kolejnym ważnym obszarem jest pokrycie tzw. białych plam, czyli miejscowości, w których nas jeszcze nie ma. W takich przypadkach zwykle szukamy lokalizacji w centrach lub parkach handlowych. Koncentrujemy się głównie na miastach powyżej 20 tys. mieszkańców, ale nie wykluczamy też rozwoju w mniejszych miejscowościach, szczególnie tych blisko dużych miast. Dobrym przykładem jest tutaj Kraków i sąsiadujące Myślenice, które liczą mniej niż 20 tysięcy mieszkańców, a osiągamy tam dobre wyniki” – komentował Łukasz Sitko. Empik lokuje swoje salony przede wszystkim w dużych galeriach handlowych i retail parkach, ale coraz mocniej stawia też na wspomniane lokalizacje osiedlowe i uliczne. Jak na przykład salon przy ul. Karolkowej w Warszawie, zlokalizowany jest w otoczeniu biur, nowych osiedli, restauracji i kawiarni. „Format …
Wyświetlono 25% materiału - 214 słów. Całość materiału zawiera 856 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się