Poniedziałek, 7 marca 2011
Badania rynku
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru295
Rynek badań marketingowych w Polsce szacowany jest na ponad 1 mld zł. Liczba badaczy działających na tym rynku przekracza 3000. Jednak sytuacja na tym obszarze nie wygląda na stabilną. „Mamy do czynienia ze zmianami na niespotykaną skalę i wiele wskazuje na to, że czeka nas nieustająca rewolucja w badaniach” – twierdzi Arkadiusz Wódkowski, prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W opublikowanej właśnie XV edycji Katalogu PTBRiO za lata 2010/11 prezentowany jest aktualny obraz tego sektora gospodarki. – Z jednej strony audyt finansowy Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku wyraźnie informuje o trzyprocentowym spadku (porównując rok 2009 do 2008). Z drugiej strony mamy informacje od wielu podmiotów, które wykonują zadania z dziedziny badań marketingowych …
Wyświetlono 25% materiału - 115 słów. Całość materiału zawiera 462 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się