Poniedziałek, 17 lutego 2020
Poczta Polska przedstawiła znowelizowaną strategię na lata 2020-2024. Firma dynamicznie rozwija sprzedaż towarów poza pocztowych i obecnie jest drugą największą, po Empiku, siecią detalicznej sprzedaży i dystrybucji książek. Jako przykład, podczas prezentacji nowej strategii, podano sprzedaż w punktach Poczty Polskiej 50 tys. egz. książek Olgi Tokarczuk. Państwowy operator …
Wyświetlono 25% materiału - 48 słów. Całość materiału zawiera 192 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













