środa, 3 lutego 2016
Marka kanonu klasyki
Czasopismo"Magazyn Literacki Książki"
Tekst pochodzi z numeru8/2015
Ostatnie miesiące to jeden z najbardziej niespokojnych okresów w historii Państwowego Instytutu Wydawniczego. Jego los zależy w największym stopniu od decyzji dwóch ministrów: skarbu i kultury. Według prof. Małgorzaty Omilanowskiej, szefowej resortu kultury, w obecnej sytuacji Instytutu najważniejsze jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, w jakiej strukturze prawnej można wydawać książki pod logiem PIW-u rezygnując ze struktur przedsiębiorstwa państwowego. "Według naszej koncepcji PIW jako marka będzie firmował projekt wydawania przede wszystkim polskiej klasyki prowadzony ze środków polskiego podatnika" - stwierdziła minister w jednej z medialnych wypowiedzi na ten temat. Jej zdaniem na ofertę wydawniczą PIW-u powinien składać się "kanon lektur, które nie są interesujące dla wydawcy …
Wyświetlono 25% materiału - 105 słów. Całość materiału zawiera 422 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki