Poniedziałek, 29 listopada 2010
Rozmowa z Michaelą Hueber – prezes i współwłaścicielką Hueber Verlag
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru288
Mija dziesięć lat od zarejestrowania wydawnictwa Hueber Polska. Jak pani podsumuje ten okres? Jesteśmy bardzo zadowoleni z zespołu, który udało się stworzyć. Na początku Hueber Polska było przedstawicielstwem, zajmowało się odwiedzaniem szkół i kontaktami z nauczycielami. Z biegiem lat nasza działalność w Polsce rozwinęła się, zaczęliśmy wydawać polskie edycje naszych podręczników. Dziś Hueber Polska to połączenie działalności marketingowej, wydawniczej i handlowej. Od kilku lat mamy też centrum informacyjne w Warszawie, gdzie prezentujemy nasze tytuły. A jak polska spółka plasuje się na tle powołanych przez Huebera w innych krajach? Oprócz Hueber Polska powołaliśmy spółkę-córkę w Grecji, Hueber Hellas. Przy czym polska spółka jest większa. Na całym świecie mamy przedstawicielstwa, które zajmują się działalnością marketingową. Takie przedstawicielstwa działają np. we Włoszech, Hiszpanii, gdzie ściśle współpracujemy z lokalnym oddziałem jednego z wydawnictw angielskich, oraz na: Węgrzech, Ukrainie, w Rosji, Słowenii, Czechach, Słowacji, Chorwacji i Brazylii oraz Japonii i innych krajach południowoamerykańskich, azjatyckich i afrykańskich. Jaka jest pozycja rynkowa wydawnictwa Hueber w nauczaniu języka niemieckiego w samych Niemczech i poza nimi? W każdym kraju na świecie jesteśmy numerem jeden, jeżeli chodzi o nauczanie niemieckiego jako obcego wśród osób dorosłych, mimo że jesteśmy niezbyt dużym wydawnictwem rodzinnym. W tej dziedzinie się specjalizujemy od 1955 roku. Hueber wydaje również liczne pozycje do nauki wszystkich języków świata, jak np. chińskiego czy węgierskiego. Co ciekawe, w Niemczech wydajemy bardzo nowoczesny podręcznik do nauki języka polskiego pt. „Witam”. I nie mieli państwo ambicji wchodzenia w inne dziedziny nauczania, jak choćby Langenscheidt czy Klett? Nie. Postanowiliśmy być wierni tradycji i …
Wyświetlono 25% materiału - 250 słów. Całość materiału zawiera 1000 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się