Wtorek, 6 sierpnia 2024
GDZIE INTERNAUCI SZUKAJĄ INFORMACJI?
Aż 84 proc. badanych zwraca uwagę na recenzje i opinie o produktach podczas zakupów – wynika z badania Instytutu Monitorowania Opinii. A rekomendacjom innych internautów potencjalni klienci są w stanie zaufać niemal w takim stopniu, jak znajomym lub rodzinie. Co więcej – zdarza się, że potencjalni klienci ufają opinii innych konsumentów bardziej niż reklamom czy zapewnieniom producentów, co wynika z poczucia autentyczności i bezpośrednich doświadczeń. Jak rekomenduje Instytut, to aspekt, na który powinny zwrócić uwagę szczególnie marki – pozytywne opinie mogą skłonić do zakupu, podczas gdy negatywne – skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta i skierować jego uwagę na alternatywne oferty. Wpływ ten jest tak silny, że wiele firm aktywnie zarządza swoją reputacją online, dbając o odpowiedzi na recenzje i budowanie relacji z klientami w wirtualnej przestrzeni. Opracowane przez badaczy ogólnopolskie badanie ankietowe dotyczące stosunku internautów do opinii zwraca uwagę na ciekawe kwestie związane z tym, jak internetowe rekomendacje wpływają na decyzje zakupowe. W dobie swobodnej wymiany informacji poprzez sieć i możliwości dzielenia się swoimi doświadczeniami po zakupie, aż 84 proc. respondentów przyznało, że bierze pod uwagę opinie zamieszczone w internecie, natomiast 44 proc. zadeklarowało, że zamieściło w sieci negatywną opinię na temat zakupionego produktu. Badanie objęło respondentów w grupie wiekowej 18-64 lat. Na szczególną uwagę zasługuje rozkład odpowiedzi udzielany przez młodszych respondentów. Im …
Wyświetlono 25% materiału - 212 słów. Całość materiału zawiera 851 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się