Piątek, 6 czerwca 2014
Nowe papiery, nowe nagrody
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru382
Papyrus, jeden z czołowych dystrybutorów papieru w Europie, w tym roku wprowadził na polski rynek nowy rodzaj papieru graficznego o nazwie MultiDesign® promowanego jako „mądry wybór dla eleganckich i ponadczasowych rezultatów”. MultiDesign® produkowany jest w dwóch – jak to określa dystrybutor – subtelnych odcieniach – white i natural oraz w dwóch „przyjemnych w dotyku” strukturach – Original (matowa) i Smooth. Oferowane są w szerokim zakresie gramatur – od 90 do 350 g/m kw. Spulchnienie papieru jest „przyjemne” i wynosi 1,3 dla gatunku Original i 1,2 dla Smooth. Papier ten przeznaczony jest również do produkcji kopert do komunikacji biznesowej. Nowy papier promowany jest pod frapującymi hasłami jako skierowany do „wszystkich firm i instytucji z określonym systemem identyfikacji biznesowej, które potrzebują pełnej i rozległej gamy papierów i kopert”, a także do „wszystkich drukarni i wydawnictw pracujących dla klientów i poszukujących najlepszej możliwej jakości i parametrów druków w akceptowalnej cenie”. Po względem technicznym MultiDesign® cechuje równomierne i gęste rozmieszczenie włókien na całym arkuszu oraz równość obu powierzchni papieru. Podobnie jak większość produkowanych obecnie papierów, MultiDesign® posiada certyfikat FSC czyli powszechnie rozpoznawalny i ceniony znak dotyczący ochrony środowiska dla papierów i kartonów z włókien naturalnych. Firma Papyrus działa w trzech obszarach – papiery graficzne (49 proc. przychodów), papiery biurowe (23 proc.) oraz produkty higieniczne. Na europejskim rynku dystrybucji papieru Papyrus zajmuje czołowe miejsca we wszystkich regionach. W Europie Północnej, czyli w krajach skandynawskich oraz republikach nadbałtyckich, …
Wyświetlono 25% materiału - 232 słów. Całość materiału zawiera 928 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się