środa, 4 lutego 2015
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru400
„Gazeta Wyborcza” w wydaniu z 19 stycznia opublikowała listę „50 kobiet, które się liczą” – w dwóch kategoriach „show-biznes, styl życia i sport” oraz „kultura”. Redakcja w następujący sposób określa kryteria rankingu: „żeby zmierzyć, jaki wpływ wywierają znane kobiety na życie publiczne, sprawdziliśmy, jaka jest skala ich obecności w internecie”. I dalej: „pierwszym kryterium tworzenia listy były wyniki wyszukiwania w Google’u (czyli liczba zindeksowanych przez Google’a materiałów w sieci na temat danej osoby – pochodzących zarówno z mediów tradycyjnych, jak i portali internetowych). Do rankingu weszły panie z najwyższymi wynikami w swojej kategorii. Drugim …
Wyświetlono 25% materiału - 94 słów. Całość materiału zawiera 378 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się