środa, 4 sierpnia 2021
ZAKUPY PRZEZ KOMÓRKI I TABLETY ZDOMINUJĄ W TYM ROKU E-COMMERCE
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 551 (14/2021)
Prowadzisz sklep internetowy? Pamiętaj, żeby dostosować go do urządzeń mobil­nych. Jak podaje Wyborcza.biz, w 2021 roku po raz pierwszy zakupy przez inter­net zrobione za pomocą urządzeń mo­bilnych przebiją próg 50 proc., osiągając poziom 54 proc. O dynamice wzrostu świadczy fakt, że w 2017 roku było ich mniej o niemal 20 pkt proc. „O rosnącej roli urządzeń mobilnych w zakupach internetowych mówimy już od dekady. Nie jest to nic nowego, ale warto odnotować, że teraz szala moc­niej przechyliła się na stronę tego seg­mentu urządzeń. 93 proc. Polaków po­siada smartfona i używa go chętnie do przeglądania ofert sklepów, ale nadal spora …
Wyświetlono 25% materiału - 99 słów. Całość materiału zawiera 396 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się