Piątek, 23 sierpnia 2013
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru361
1 października w salach kina „Muranów” przy ul. gen. Władysława Andersa 5 w Warszawie odbędzie się konferencja CopyCamp 2013 poświęcona zagadnieniom prawa autorskiego w Polsce i na świecie. Organizatorzy zapraszają do wzięcia udziału w Konferencji „w wolnym i otwartym naborze na prelegentów tegorocznej imprezy”. W celu zgłoszenia propozycji wystąpienia (limit: 10 minut), należy przesłać krótki opis prezentacji (1800 znaków), korzystając z formularza na stronie: http://copycamp.pl/contact/register/. Autorzy najciekawszych zgłoszeń będą mieli okazję zaprezentować swoje poglądy w jednej z sal konferencji, która w tym roku będzie gościć w kinie Muranów. Formularz …
Wyświetlono 25% materiału - 89 słów. Całość materiału zawiera 357 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się