Poniedziałek, 6 sierpnia 2012
Marek Minkiewicz poza Empikiem
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru333
Jak dowiedziała się Biblioteka Analiz, nastąpiła zmiana w składzie zarządu Empik Sp. z o.o. – Uzgodniona z głównym udziałowcem – Grupą EM&F – misja Marka Minkiewicza w zarządzie Empik dobiegła końca – potwierdziła w rozmowie z naszą redakcją Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empiku. Marek Minkiewicz dołączył do Empiku w 2010 roku. Kiedy obejmował kierownictwo sieci, w jej ramach działały 153 salony, na koniec pierwszego kwartału bieżącego roku firma działała już w 182 lokalizacjach. W 2010 roku firma zanotowała przychód ze sprzedaży książek na poziomie 451,4 mln zł i ponad 7 proc. wzrostu w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. Niestety EM&F, a więc również Empik Sp. z o.o. nie podsumował jeszcze swojej …
Wyświetlono 25% materiału - 111 słów. Całość materiału zawiera 446 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się