Czwartek, 14 lutego 2008
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru214
Roman Kluska, prezes i właściciel firmy Prodoks, sprzedał część [jaką?] jej aktywów specjalizującej się w sprzedaży książek i artykułów religijnych księgarni Gloria24. pl. Dzięki temu stała się ona właścicielem sklepu internetowego Prodoks.pl, nabyła też prawo do wydawania wysyłkowego katalogu książek i w działaniach sprzedażowych używania nazwy Prodoks – Promotor Dobrej Książki. Założona w 2001 roku firma Romana Kluski do niedawna była największym detalicznym sprzedawcą książek religijnych w Polsce osiągając roczne przychody „nawet na poziomie kilkunastu milionów złotych”, jak podano w komunikacie. Prodoks przede wszystkim sprzedawał tytuły poprzez katalog wysyłkowy oraz księgarnię internetową. „Mimo wysokich przychodów, w zeszłym roku prezes Kluska podjął …
Wyświetlono 25% materiału - 101 słów. Całość materiału zawiera 404 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się