Czwartek, 15 lutego 2007
Felieton
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru188
W Bibliotece Analiz (nr 3) Łukasz Gołębiewski zainaugurował cykl artykułów pod szyldem „Promocyjny pomysł miesiąca”. Inicjatywa to trafna, potrzebna i tylko dziwić się wypada, że nikt wcześniej na to nie wpadł. Faktem bowiem jest, że rynek książki w Polsce nie cierpi w tym względzie na nadmiar oryginalnych pomysłów, które w ostatecznym rozrachunku zwiększałyby wydatnie sprzedaż książek. Zainspirowany ideą Łukasza Gołębiewskiego chciałbym zgłosić do wyróżnienia projekt, który – co prawda wbrew intencji, ale jednak – przyniósł znakomity rezultat, a mianowicie potrojenie sprzedaży książki opublikowanej w mojej oficynie Universitas. Chodzi o dzieło „Jak czytać malarstwo współczesne. Od Courbeta do Warhola” autorstwa Jona Thompsona, profesora Middlesex University i zarazem wybitnego przedstawiciela brytyjskiego pokolenia pop-art. Książka ta, opublikowana na przełomie lat 2006/2007 w kilkunastu krajach świata jednocześnie, od razu wzbudziła wielkie zainteresowanie i ożywione dyskusje; generalnie przyjęta została przez krytykę z wielką atencją i przychylnością. No, ale co innego świat i Europa, a co innego Polska, gdzie każda tego rodzaju pozycja wymaga szczególnej promocji. Również i ta. A zatem, na czym polega marketingowa skuteczność naszego pomysłu? Który, w dodatku, nie wymagał jakichkolwiek nakładów, a te przy takich okazjach są zwykle niemałe… To proste: otóż należy wysłać tzw. egzemplarz recenzyjny do wybitnego polskiego …
Wyświetlono 25% materiału - 198 słów. Całość materiału zawiera 795 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się