Wtorek, 13 września 2016
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru443
Po raz kolejny jesienny sezon dla branży wydawniczo-księgarskiej rozpoczyna się w samym sercu Śląska. Tym razem wystawców i czytelników Śląskich Targów Książki zapraszamy do wspólnego świętowania w nowoczesnym Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach w dniach 30 września - 2 października. Zaskakującym odkryciem ubiegłego roku dla środowisk związanych z książką była niezwykła atmosfera, którą tworzyli na Śląskich Targach Książki ponad 30-tysięczna publiczność, 140 wystawców, 60 autorów i wielu przedstawicieli mediów. Już dziś widać większe zainteresowanie wystawców. Do ich dyspozycji organizatorzy oddają dwa razy większą powierzchnię niż …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 343 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się