środa, 20 listopada 2019
BADANIE MAGAZYNU „PRESS” I PRESS-SERVICE MONITORING MEDIÓW
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 510 (21/2019)
W XII edycji badania Top Marka przeprowadzanego przez magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów najsilniejszą marką wydawnictw książkowych okazał się PWN. Brand pojawił się aż w 125.189 informacjach, a ich impact oszacowano na 114.558.196. Pomimo najniższego wyniku indeksu sentymentu (2,97), PWN okazał się liderem zestawienia. Miejsce 2. w rankingu zajęło wydawnictwo Znak. Trzecią marką sektora okazało się Wydawnictwo Literackie. W top 5 znalazło się także Wydawnictwo Czarne oraz Wydawnictwo W.A.B. Miejsca 6-10 zajęły kolejno: Świat Książki, Agora, Rebis, Muza i Zysk i S-ka. – Rytm pojawiania się wzmianek o wydawcach książkowych jest ściśle związany z premierami tytułów sygnowanych ich logotypami, a wzmianki te to przede wszystkim zapowiedzi, recenzje i  informacje o spotkaniach z autorami – komentuje Natalia Maćkowiak, starszy analityk PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. – Nazwy wydawnictw przywoływano także w związku z  konkursami literackimi, informacjami o imprezach wystawienniczych oraz akcjach rabatowych w sieciach księgarń – dodaje Maćkowiak. Blisko 95 proc. przekazu lidera zestawienia pochodziło z mediów społecznościowych. To wynik organizowanego przez PWN konkursu na Młodzieżowe Słowo Roku oraz efekt prowadzenia poradni językowej. Producenci papieru Badanie obejmowało również marki producentów papieru. Pierwsze miejsce w tej kategorii zdobył International Paper Kwidzyn. Drugie miejsce zajęła firma Mondi. Podium zamknął Arctic Paper, który miał również najwyższą liczbę publikacji spośród marek top 5. Czwarte miejsce branżowego rankingu należało do firmy Stora Enso. Za nią uplasowało się DS. SMith. Do top 10 sektora producentów papieru weszły także: Smurfit Kappa, Model Opakowania, ICT Poland, Igepa i Sofidel Poland. Jak podsumowuje Arkadiusz Lipowicz, analityk PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, „wzmianki na temat International Paper …
Wyświetlono 25% materiału - 251 słów. Całość materiału zawiera 1005 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się