Wtorek, 25 września 2018
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kolejny projekt, który ma na celu promowanie czytelnictwa. W dniach 14-15 września w 48 sklepach sieci w 14 miastach Polski zagościł „Ostry Dyżur Literacki”. Akcja – skierowana do dzieci i ich rodziców – organizowana jest we współpracy z Fundacją „Czas Dzieci”. W ramach akcji w 48 sklepach Biedronka zostały zaaranżowane gabinety lekarskie, a ubrani w kitle lekarskie eksperci w dziedzinie literatury dla dzieci związani z Fundacją „Czas Dzieci” przeprowadzali wywiad z dzieckiem i jego rodzicem, a następnie rekomendowali im wartościowe książki indywidualnie dobrane do wieku i preferencji. „Promowanie czytelnictwa jest jednym z naszych głównych celów, które konsekwentnie …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 341 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













