Piątek, 27 kwietnia 2012
XVIII Targi Wydawców Katolickich
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru326
Niemal trzydziestogodzinny program, ok. 140 oficyn wydawniczych, 50 autorów, 18 tys. odwiedzających, 700 mkw. powierzchni na Zamku Królewskim plus dwa namioty przed Arkadami Kubickiego (łącznie 1000 mkw.): to wstępny bilans XVIII Targów Wydawców Katolickich, które odbyły się w dniach 20- 22 kwietnia w Warszawie. Już teraz rozbrzmiewają pozytywne oceny zarówno ze strony wystawców, jak i czytelników. A to za sprawą bogatej oferty oraz dużej liczby imprez towarzyszących, które, jak twierdzi ks. Roman Szpakowski SDB, prezes Stowarzyszenia Wydawców Katolickich, wpłynęły na atrakcyjność całego przedsięwzięcia. Nie zawiodły również działania promocyjne. Ponad 35 tys. ulotek dystrybuowanych w kościołach kilku diecezji i środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, plakaty i billboardy oraz spoty radiowe i banery internetowe sprawiły, że o targach nie sposób było nie usłyszeć czy przeczytać. Do akcji włączyły się media, w tym Telewizja Polska, Religia TV, Polskie Radio, a także wiele znanych portali internetowych, jak deon.pl, wiara.pl czy duchowy.pl. Odwiedzający targi mogli zapoznać się z ofertą najbardziej znaczących wydawnictw katolickich takich, jak Homo Dei, W drodze, Jedność, Fronda, Więź, Znak, WAM, Dom Wydawniczy Rafael, Edycja Świętego Pawła i wielu innych, w tym również wydawnictw zagranicznych, np. z działalnością Wydawnictwa Watykańskiego, które było gościem honorowym targów. Wystawcy kusili rabatami sięgającymi nawet 50 proc. Prawdziwą gratkę dla odwiedzających stanowiło pojawienie się na targach osób znanych ze świata mediów: Wojciecha Cejrowskiego, Krzysztofa Ziemca, Jana Pospieszalskiego, a także spotkania z autorami, m.in. z Adamem Bujakiem, o. Leonem Knabitem, ks. Adamem Bonieckim, Andrzejem Wodzińskim, Agatą Puścikowską, o. Józefem Augustynem, czy Ernestem Bryllem. TWK to również wydarzenie rodzinne. Z tej okazji przygotowano specjalny bilet rodzinny w bardzo atrakcyjnej cenie oraz …
Wyświetlono 25% materiału - 262 słów. Całość materiału zawiera 1048 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się