środa, 25 lipca 2018
WYDAWNICTWO LIRA
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 483 (11/2018)
W lipcu mija rok, odkąd wydawnictwo Lira zadebiutowało na polskim rynku wydawniczym. To dobry moment, aby przyjrzeć się działaniom nowej marki, szczególnie że dla Liry był to bardzo pracowity czas. Lira wykorzystała ten rok bardzo dobrze i wywalczyła sobie mocne miejsce wśród innych wydawców szeroko rozumianej literatury kobiecej. Sama spółka Lira Publishing Sp. z o.o. została powołana do życia wcześniej, w lutym 2017 roku. Jej założycielem i głównym współudziałowcem jest – kojarzony z  doskonale rozpoznawalną na rodzimym rynku wydawniczym marką Lingo – Marek Jannasz, a udziałowcem Wojciech Jannasz. To warszawskie wydawnictwo tworzy zgrany i prężnie działający zespół osób, których celem jest, jak same deklarują, „wydawanie dobrych, budzących emocje książek, prezentujących zarazem wysoki poziom edytorski”. Od ukazania się debiutanckiej powieści „Przebudzenie Lukrecji” w lipcu 2017 roku portfolio Liry szybko zaczęło wzbogacać się o kolejne tytuły i obecnie wydawnictwo ma na koncie już ponad dwadzieścia wydanych książek. Można je podzielić na dwie główne kategorie: beletrystykę obyczajową z nutą romansową oraz biografie historyczne o sekretach miłosnych władców, dynastii, arystokracji. Nakładem Liry ukazały się tytuły polskich i zagranicznych autorów, zarówno znanych nazwisk, jak i debiutantów – czym wydawnictwo zaskarbiło sobie sympatię nie tylko czytelników, ale i samych autorów. Chwalą sobie oni zarówno dobrą opiekę redakcyjno-promocyjną i dużą dbałość o widzialność ich książki w prasie czy mediach społecznościowych, jak również za rozwiniętą i sprawną dystrybucję, obejmującą swoim zasięgiem nie tylko półki księgarskie, ale też markety i placówki Poczty Polskiej. To niewątpliwie zasługa doświadczeń prezesa Liry, Marka Jannasza, który od lat z sukcesem działa na rynku edukacyjnym, kierując wydawnictwem Lingo. W  ramach serii beletrystycznej …
Wyświetlono 25% materiału - 237 słów. Całość materiału zawiera 948 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się