Czwartek, 26 września 2019
Kultowy film „Diabeł ubiera się u Prady” (2006) Davida Frankela na podstawie książki Lauren Weisberger zawiera słynną scenę, w której bezlitosnej analizie historycznej poddawany jest niepozorny niebieski pulower należący do głównej bohaterki – ignorantki w sprawach mody. Tak jak bohaterka po mrożącym krew wykładzie Meryl Streep nigdy już nie spojrzy tym samym okiem na swoje, tylko pozornie niewinne, wybory modowe, tak czytelnik po lekturze książki Douglasa Thomasa nigdy już nie spojrzy na font z lekceważeniem. Próba ujęcia historii społecznej pewnego kroju pisma, którą podejmuje w swej książce Thomas, to bowiem awans tego atomu designu do makroskali przemian politycznych, społecznych, kulturowych i technologicznych, który udowadnia, że diabeł tkwi w szczegółach. Thomas przedstawia …
Wyświetlono 25% materiału - 111 słów. Całość materiału zawiera 445 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się