Poniedziałek, 7 marca 2011
Targi Wydawnictw Ekonomicznych
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru295
W Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dniach 3 i 4 marca trwały Targi Wydawnictw Ekonomicznych. Była to już siódma edycja tej cennej inicjatywy, której organizatorem jest Niezależny Miesięcznik Studentów SGH „Magiel”. Kolejne generacje studentów się zmieniają, ale idea targów ekonomicznych trwa. Na zaproszenie studenckiego samorządu co roku odpowiada wielu wydawców i przez dwa dni zarówno studenci, jak i pracownicy naukowi najbardziej znanej wyższej szkoły ekonomicznej w kraju, mogą wejść w centrum swojej uczelni do dużej i profesjonalnej księgarni, jaką tworzą targowe stoiska, pełne nowości wydawniczych z wielu dziedzin ekonomii. Organizatorzy niezbyt skromnie zapewniają, że targi na SGH to największa impreza …
Wyświetlono 25% materiału - 103 słów. Całość materiału zawiera 414 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się