środa, 8 marca 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru158
„Gazeta Wyborcza” podjęła temat spadającej sprzedaży tygodników opinii. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, we wrześniu 2005 roku sprzedaż „Newsweeka” spadła o ponad 20 proc. w porównaniu z wrześniem 2004 roku, „Polityki” – o 11,4 proc., a „Wprost” – o 1,6 proc. Tego trendu nie były w stanie odwrócić ani dołączane dodatki, ani istotne dla kraju wydarzenia, jak wybory prezydenckie czy parlamentarne. Sami wydawcy tłumaczą tę sytuację konkurencją pomiędzy samymi tytułami i agresywną strategią dzienników. Zeszły rok to bowiem umacnianie się pozycji „Faktu” i walka „Nowego Dnia” o swoje miejsce na rynku. Liczba tytułów tygodników rośnie (w roku 2005 powstał „Ozon”), zaś liczba sprzedawanych egzemplarzy od kilku lat utrzymuje się na niemal nie zmienionym poziomie (łącznie ok. 600-700 tys. …
Wyświetlono 25% materiału - 119 słów. Całość materiału zawiera 479 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się