PROZA
Janusz Majewski: Laska z głową psa
Piotr Milewski: My, czyli kto? Manifest (ponad)pokoleniowy
Anna Rozwadowska-Zając: (Za) Sypiam z Pilchem i się budzę. Historia bardzo osobista, czyli jak się pozbyć ex kochanka
Wacław Holewiński: Krew na rękach moich
Wojciech Chmielewski: Do Włodzimierza Żabotyńskiego z Warszawy
POEZJA
Jarosław Mikołajewski: Do jutra / Początek wieczności / Się czuję / Opuszczają cudzoziemcy prowincję wuhan / Ci o wspólnym niemieckim nazwisku na a /
Ryszard Kołodziej: Król Dawid 27 / Sztuka pisania 28 / Warunek 28
Dorota Suwalska: *** [mogę zrzucić ten]/ *** [myślę: umarłam] / *** [dźwięk nadaje kształt ciszy] / *** [jemy z synkiem lody] / *** [I co Puszku, już nigdy] / *** [Była sobie raz królewna] / *** [Musisz mieć coś do obrony] / *** [Wymyśliłam i zrealizowałam ciasto]
Tomasz Wojewoda: Zombie / Z serca / Geografia podniebna / Relanium / Fotografia post mortem
Danuta Gałecka-Krajewska: Powiedz / Przyzwolenie wstępne/ Ruchy materii / Adresat zbiorowy
ESEJ
Martyna Deszczyńska: Informacja, biurokracja i era transludzka
Marcin Libicki: Vivat Europa!
Krzysztof Jan Drozdowski: Na przekór szerzącej się hipokryzji
WYWIAD
Poetka zdradzana: Z Izoldą Kiec rozmawiał Tomasz Zbigniew Zapert
KRONIKI I KALENDARIA
Aleksandra Domańska: Notatki szóste
KRONIKA
Redaguje Piotr Dobrołęcki
FELIETONY
Jan Zieliński: Mandarynki. Krzyżówki. Karolinki
Mirosław Bańko: Słowa, słowa…
Piotr Wojciechowski: Kultura jako przestrzeń rozmowy
Karol Maliszewski: Olga. Notatnik (3)
GALERIA NA „WYSPIE ”
Małgorzata Karolina Piekarska
PERYSKOP
Piotr Dobrołęcki: Z redakcyjnej poczty
RECENZJE
Dragan Dragojlović: Niezwykłe przedsięwzięcie (Grzegorz Łatuszyński, “100 współczesnych polskich poetów. Antologia”)
Wacław Holewiński: Czy Polacy mogli więcej? (Bogdan Musiał, “Kto dopomoże Żydowi”)
Zbigniew Masternak: Polska jak obwarzanek (Piotr Marecki, “Polska przydrożna”)
Lilla Moroz-Grzelak: Sztuka pisania o przeszłości (Wiesław Walkiewicz, “Słowiańszczyzna południowa między przeszłością a przyszłością”)
Wojciech Kaliszewski: Zimne morze (Maciej Bieszczad, “Niteczka”)